Sabina Șișianu

Un blog nou-nouţ despre relaţiile publice online

My Space – oficial totul este roz!

MySpace-ul este o rețea de socializare apărută pe piață în luna august 2003. Cu o mare influență în cultura și muzica pop, site-ul a devenit renumit într-un timp foarte scurt. În vara lui 2005, News Corporation a cumpărat MySpace-ul pentru 580 milioane de dolari.  Astfel, timp de trei ani, din 2005 până în 2008, My Space a fost cea mai vizitată rețea de socializare din lume, iar în 2006, depășind Google-ul, a fost cel mai accesat site din Statele Unite ale Americii.

Cea  mai preferată rețea de socializare de către adolescenții din toată lumea, MySpace-ul a avut o ascensiune spectaculoasă, dar și o cădere la fel de rapidă. Conform site-ului ziare.com, principalele probleme care au adus la „prăbușirea” renumitului site sunt: managementul prea grăbit, dorința de a face prea multe dintr-o dată, dar și lipsa de interes a șefului NewsCorp.

Până la sfârșitul anului 2007, acesta a fost considerat cea mai utilizată și accesată rețea de socializare.  În aprilie 2008, MySpace-ul a fost întrecut de Facebook la numărul de vizitatori. Chiar dacă  cifra de afaceri a MySpace-ului fost de  800 milioane de dolari și site-ul a suferit unele modificări pentru îmbunătățire a design-ului, numărul de utilizatori a scăzut dramatic. După ce în anul 2011 numărul de angajați ai MySpace-ului a ajuns la 200, Justin Timberlake împreună cu Specific Media Group a cumpărat compania pentru 35 milioane de dolari.

justin-timberlake-myspace-617x349

Deși artistul nu vrea să facă publică suma de bani pe care a cheltuit-o cumpărând domeniul MySpace-ului, unele ziare americane speculează că ar fi vorba de 35 milioane de dolari. Probabil, aspirând la detronarea Facebook-ului, Justin Timberlake, acționarul majoritar al MySpace-ului, își dorește să implementeze o nouă strategie de afaceri în zona MySpace. Astfel, aceștia vin cu un nou design, mod de vizualizare a profilului și multe alte facilități pe care le vor avea cei care își vor face un cont pe noul site reinventat.

Într-un interviu, Justin a declarat că își dorește ca toți artiștii să se simtă aproape de fanii lor. Acesta a încercat să aducă interacțiunea lor la un nivel foarte apropiat, dar și un mod inedit în care își va putea prezenta arta.

Până la lansarea oficială, care încă nu a fost anunțată,  vă invit să vizionați noul videoclip în care se anunță revenirea MySpace-ului.

Lasă un comentariu

informatie

Această înregistrare a fost postată la 26/03/2013 de în Jurnalism Online, Marketing Online, PR Online & Social Media şi etichetată , , .